چشم انداز هفتگی فارکس: پیش‌بینی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش‌بینی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا
آنچه در این مقاله میخوانید

از آن جا که برخی از تحلیلگران عقیده دارند در حالی که دلار در تلاش برای آغاز روندی صعودی است، بانک مرکزی استرالیا (RBA) در هفته آینده نرخ‌های خود را افزایش خواهد داد، چشم انداز هفتگی فارکس در مورد جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا (AUD/USD) حاکی از آن است که این جفت ارز روندی صعودی خواهد داشت.

تورم استرالیا در ماه فوریه به پایین‌ترین حد خود در 8 ماه گذشته رسید. ایالات متحده مجموعه‌ای از داده‌ها را منتشر کرد که بر اساس آن، ضریب اطمینان مصرف‌کننده و میزان فروش مسکن افزایش داشت و تولید ناخالص داخلی (GDP)، مطالبات بیکاری و تورم کاهش داشت.

با وجودی که تورم در ماه فوریه کاهش یافت، اما به اندازه کافی همچنان بالا بود تا به طور بالقوه فدرال رزرو را قادر سازد تا یک بار دیگر در سال جاری، هزینه‌های استقراض را افزایش دهد. شاخص هزینه مصرف‌کننده ایالات متحده در ماه فوریه تا حدی افزایش یافت.

در ماه فوریه، بر اساس داده‌های دیگر، به دلیل نگرانی‌ها در مورد بروز رکود قریب‌الوقوع، ضریب اطمینان مصرف‌کننده در ایالات متحده برای اولین بار در چهار ماه گذشته کاهش یافت. این در حالی بود که تأثیر بحران بانکی اخیر نسبتاً خفیف بود.

احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به میزان 25 واحد در ماه می به حدود 50 درصد کاهش یافت، بدون این که افزایشی به همان اندازه محتمل باشد.

رویدادهای کلیدی مربوط به جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا در هفته آینده

گزارش قوی در مورد نیروی کار، شرایط تجاری انعطاف‌پذیر و هزینه‌های مطلوب برای خدمات از جمله جدیدترین داده‌هایی است که تحلیل‌گران گروه بانکداری استرالیا و نیوزلند (ANZ) به آنها اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد بانک مرکزی استرالیا (RBA) نرخ‌های خود را در ماه آوریل افزایش خواهد داد.

سرمایه‌گذاران همچنین بر گزارش مربوط به حقوق و دستمزد غیرکشاورزی تمرکز خواهند کرد که نشان می‌دهد آیا بازار کار ایالات متحده در میان هزینه‌های بالای وام‌گیری در حال آرام شدن است یا خیر.

پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

نمودار روزانه جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

نمودار روزانه مربوط به جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا (AUD/USD) نشان می‌دهد که این جفت ارز کمی بالاتر از میانگین متحرک ساده 22 (22-SMA) معامله می‌شود در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی پایین‌تر از 50 است. گاوها در آستانه به دست گرفتن کنترل بازار هستند. با این حال، آنها به شمع قوی‌تری بالاتر از میانگین متحرک ساده 22 (22-SMA) نیاز دارند تا شاخص قدرت نسبی (RSI) را به بالای 50 برسانند. همچنین، لازم است آنها از سطح مقاومت کلیدی 0.6700 فراتر روند.

اگر گاوها بتوانند به تمام موارد فوق دست یابند، قیمت برای صعود به سطح مقاومت بعدی در 0.6871 آزاد خواهد بود. پس از آن، این مسئله به گاوها اجازه می‌دهد تا برای اتخاذ روندی صعودی، شروع به ثبت نقاط بالا و پایین بالاتری کنند.

با این حال، اگر 0.6700 به عنوان سطح مقاومت ثابت بماند، قیمت احتمالا به زیر میانگین متحرک ساده (SMA) خواهد رفت و به سطح حمایت 0.6572 باز می‌گردد. شکست زیر این سطح حمایت به معنای ادامه روند نزولی خواهد بود.

دیدگاه خود را درباره چشم انداز هفتگی فارکس: پیش‌بینی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.