وعده ران دیسانتیس به پایان دادن به جنگ بایدن علیه بیت کوین و رمز ارزها در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده

وعده ران دیسانتیس به پایان دادن به جنگ بایدن علیه بیت کوین و رمز ارزها در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده
آنچه در این مقاله میخوانید

ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا و نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، قول داده است در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، به جنگ جو بایدن علیه بیت کوین و رمز ارزها پایان دهد. علاوه بر این، او تاکید کرد که در اولین روز انتصاب خود به عنوان رئیس جمهور، “ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به سطل زباله می‌رود. ما اجازه صدور آن را نمی‌دهیم.”

وعده‌های ران دیسانتیس در مورد بیت کوین، کریپتو، ارز دیجیتال بانک مرکزی

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، در سخنرانی روز دوشنبه خود در یک گردهمایی تبلیغاتی در نیوهمپشایر، چندین وعده در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال داد.

دیسانتیس تاکید کرد: “ما به مردم آمریکا اجازه می‌دهیم در مواردی مانند بیت کوین و رمز ارزها سرمایه‌گذاری کنند. هیچ کس شما را مجبور به انجام آن نمی‌کند. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، می‌توانید آن را انجام دهید.” او افزود:

“زمانی که من رئیس جمهور شوم، جنگ بایدن با بیت کوین و ارز دیجیتال به پایان خواهد رسید.”

دیسانتیس همچنین قول خود را برای جلوگیری از راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط فدرال رزرو تکرار کرد. این نامزد ریاست جمهوری تاکید کرد: “ما همچنین تلاش فدرال رزرو برای تحمیل ارز دیجیتال بانک مرکزی بر مردم آمریکا را رد خواهیم کرد.” او تصریح کرد:

“به عنوان رئیس جمهور، در روز اول، ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به سطل زباله می‌رود. ما اجازه صدور آن را نمی‌دهیم.”

دیسانتیس با اشاره به این که فدرال رزرو می‌خواهد آمریکا را «به جامعه‌ای بدون پول نقد سوق دهد”، اظهار داشت: “آنها می‌خواهند رمز ارزها را حذف کنند و می‌خواهند تمام تراکنش‌ها از طریق این ارز دیجیتال بانک مرکزی انجام شود.” او خاطرنشان کرد که اخیرا قانونی را در فلوریدا امضا کرده است که در آن “ما ارز دیجیتال بانک مرکزی را به رسمیت نمی‌شناسیم.” فرماندار فلوریدا بارها گفته است که “ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) تهدیدی بزرگ برای آزادی آمریکا است.”

دیسانتیس همچنین قول داده است که از حق استفاده از بیت کوین محافظت کند. او در ماه می گفت: “شما کاملاً حق دارید که بیت کوین را خرید و فروش کنید. تنها دلیلی که مقامات در واشینگتن دی سی بیت کوین را دوست ندارند، این است که نمی‌توانند آن را کنترل کنند. به عنوان رئیس جمهور، ما از حق شما برای استفاده از بیت کوین محافظت خواهیم کرد.”

نظر شما در مورد وعده‌های ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، در مورد بیت کوین، رمز ارزها و ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره وعده ران دیسانتیس به پایان دادن به جنگ بایدن علیه بیت کوین و رمز ارزها در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.