پیش‌بینی کیوساکی در مورد گرانبها شدن بیت کوین با راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی

پیش‌بینی-رابرت-کیوساکی-در-مورد-گرانبها-شدن-بیت-کوین-با-راه‌اندازی-ارز-دیجیتال-بانک-مرکزی
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» پیش‌بینی کرده است که وقتی فدرال رزرو یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را راه‌اندازی کند، بیت‌کوین «گرانبها» خواهد شد. او هشدار داد که حریم خصوصی از بین خواهد رفت و تاکید کرد که “برادر بزرگ‌تر نظاره‌گر خواهد بود.” این نویسنده معروف از سرمایه‌گذاران خواست تا “پیش از این که خیلی دیر شود”، انباشت بیت کوین را از هم اکنون شروع کنند.

هشدار رابرت کیوساکی در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی سرمایه‌گذاران را ترغیب می‌کند که اکنون پس‌انداز بیت کوین را شروع کنند

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، درباره خطرات راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط فدرال رزرو هشدار داده است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X توضیح داد که ارز دیجیتال بانک مرکزی فدرال رزرو در راه است و زمانی که این اتفاق بیفتد، حریم خصوصی از بین خواهد رفت. او هشدار داد: “برادر بزرگ‌تر نظاره گر خواهد بود”، و افزود که وقتی دلار دیجیتال راه‌اندازی شود، طلا، نقره، بیت کوین و پول نقد گرانبها می‌شوند. او در ادامه از سرمایه‌گذاران خواست تا قبل از این که خیلی دیر شود، پس‌انداز طلا، نقره، بیت کوین و پول نقد را آغاز کنند.

این نویسنده مشهور تنها کسی نیست که نگران راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی توسط فدرال رزرو است. هفته گذشته، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده قانون ایالتی ضد نظارت ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را با حمایت 60 عضو کنگره تصویب کرد. تام ایمر (Tom Emmer)، نماینده کنگره، که این لایحه را معرفی کرد، توضیح داد: “این لایحه ساده است و تلاش‌های این دولت تحت ریاست جمهوری بایدن را از صدور ابزار نظارت مالی که سبک زندگی آمریکایی را تضعیف می‌کند، متوقف می‌کند.” در ماه مارس، تد کروز (Ted Cruz)، سناتور ایالات متحده، به طور مشابه قانونی را برای منع فدرال رزرو از توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی به صورت مستقیم به مصرف‌کننده مطرح کرد.

با این حال، فدرال رزرو تا صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی فاصله زیادی دارد. در سپتامبر سال گذشته، جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، تاکید کرد که بانک مرکزی درباره صدور دلار دیجیتال تصمیمی نگرفته است. او خاطرنشان کرد: “ما تصمیم نگرفته‌ایم که ادامه دهیم و مدتی است که تصمیم‌گیری در مورد این مسئله را به تعویق انداخته‌ایم. ما این روند را به‌ عنوان یک فرآیند حداقل چند ساله در نظر می‌گیریم که در آن، در حال انجام کار و ایجاد اعتماد عمومی در تحلیل و نتیجه‌گیری نهایی خود هستیم.”

آیا با رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی فدرال رزرو و گرانبها شدن بیت کوین موافق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیش‌بینی کیوساکی در مورد گرانبها شدن بیت کوین با راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.