برنامه توسعه سازمان ملل و بنیاد الگورند آکادمی بلاک چین را در سه ماهه اول سال 2024 راه‌اندازی می‌کنند

برنامه-توسعه-سازمان-ملل-و-بنیاد-الگورند
آنچه در این مقاله میخوانید

برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) به همراه بنیاد آلگورند (Algorand Foundation) قصد دارند در اولین سه ماهه سال 2024، یک آکادمی بلاک ‌چین راه‌اندازی کنند. هدف از این آکادمی ارائه دانش و اطلاعات در مورد کاربردهای فناوری بلاک ‌چین به کارمندان برنامه توسعه سازمان ملل متحد است.

مواد درسی برای اعضای کارکنان سایر آژانس‌های سازمان ملل در دسترس خواهد بود

برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) اخیراً اعلام کرد که در سال 2024 آکادمی بلاک‌ چین آلگورند را راه‌اندازی خواهد کرد. هدف این آکادمی ارائه دانش و اطلاعات به بیش از 22,000 کارمند برنامه توسعه سازمان ملل متحد در مورد کاربردهای فناوری بلاک‌ چین است.

رابرت پاسیکو (Robert Pasicko)، کارشناس سازمان در زمینه تامین مالی جایگزین و توسعه کم‌کربن، گفت که این آکادمی برنامه‌ای شامل “سخنرانی‌های ضبط‌شده، کارگاه‌های تعاملی و تکالیف عملی” ارائه خواهد داد. این دوره همچنین برای اعضای کارکنان سایر آژانس‌های سازمان ملل در دسترس خواهد بود.

پاسیکو در مورد نقش بالقوه آکادمی در کمک به به‌روزرسانی کارمندان UNDP با فناوری‌های مدرن، اظهار داشت:

“آکادمی بلاک ‌چین آلگورند در تجهیز تیم ما به ابزارهای لازم برای رویارویی با چالش‌های جهانی پیچیده با استفاده از فناوری بلاک‌ چین بسیار موثر خواهد بود.”

استفاده از بلاک ‌چین برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار

دورو اونگر-لی (Doro Unger-Lee)، رئیس بخش آموزش و ادغام در بنیاد آلگورند، اظهار داشت که سازمانش این ابتکار آموزشی را به عنوان اولین گام مهم در راستای «شناسایی و ارائه راه‌حل‌های عملی» در زمینه بلاک ‌چین می‌داند. لی افزود که این راه‌حل‌ها می‌توانند به برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) کمک کنند تا “اهداف توسعه پایدار [SDGs] را در برخی از زمینه‌ها محقق کنند.”

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، مرحله اولیه یا نسخه بتای آکادمی قرار است در اولین سه ماهه سال آینده آغاز شود. برخی از زمینه‌های مورد توجه دوره آکادمی شامل استفاده از بلاک‌ چین در کاهش شکاف حذف مالی، شفافیت زنجیره تامین، توکنیزاسیون دارایی‌های واقعی و راه‌حل‌های هویت دیجیتالی جهانی است.

نظر شما در مورد اقدام برنامه توسعه سازمان ملل برای راه‌اندازی آکادمی بلاک چین با همکاری بنیاد الگورند در سه ماهه اول سال 2024 چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره برنامه توسعه سازمان ملل و بنیاد الگورند آکادمی بلاک چین را در سه ماهه اول سال 2024 راه‌اندازی می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.