دولت هند فاش کرد: 28 ارائه دهنده خدمات رمزارزها در واحد اطلاعات مالی ثبت شده‌اند

دولت-هند-فاش-کرد-که-28-ارائه-دهنده-خدمات-رمزارزها-در-واحد-اطلاعات-مالی-ثبت-شده‌اند
آنچه در این مقاله میخوانید

دولت هند فاش کرده است که ۲۸ ارائه‌دهنده خدمات رمز ارز در حال حاضر در واحد اطلاعات مالی این کشور ثبت شده‌اند. علاوه بر این، وزارت دارایی توضیح داده است که دستورالعمل‌های ضد پولشویی و الزامات گزارش‌دهی برای صرافی‌های رمز ارز خارجی که به بازار هند خدمات ارائه می‌دهند، قابل اجرا است.

۲۸ شرکت رمز ارز نهادهای ثبت شده هستند

وزارت دارایی هند در پاسخ به برخی سوالات مربوط به رمز ارز در لوک سبها، مجلس سفلا برای پارلمان این کشور، در روز دوشنبه پاسخ داد.

یکی از اعضای پارلمان از وزیر دارایی خواسته بود که “جزئیات تمام نهادهای ثبت شده بر اساس دستورالعمل‌های AML و CFT [سازمان‌های ضد پولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم] برای نهادهای گزارش‌دهنده که خدمات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال مجازی ارائه می‌دهند” را فراهم کند.

پانکاج چودری (Pankaj Chaudhary)، وزیر دارایی، فهرستی از ۲۸ ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال مجازی (VDA SPs) که با واحد اطلاعات مالی (FIU) هند ثبت شده‌اند، در اختیار پارلمان قرار داد. این لیست شامل Coindcx، Unocoin، Giottus، Bitbns، Zebpay، Wazirx، Coinswitch، Mudrex، Buyucoin، Pyor، Valr، و Bytex است.

india-vda-sps

وزارت دارایی هند در ماه مارس اعلام کرد که نهادهایی که با دارایی‌های دیجیتال مجازی، از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال و واسطه‌ها سروکار دارند، تحت قانون جلوگیری از پول شویی (PMLA) “نهاد‌های گزارش‌دهنده” در نظر گرفته می‌شوند.

از این وزیر دولت در لوک سبها پرسیده شد که آیا “دستورالعمل‌ها و الزامات گزارش‌دهی مذکور برای صرافی‌های رمز ارز خارجی که به بازار هندی خدمت می‌کنند، قابل اجرا هستند؟” او پاسخ داد:

“بله، دستورالعمل‌ها و الزامات گزارش‌دهی برای صرافی‌های رمز ارز خارجی که به بازار هند خدمت می‌کنند، قابل اجرا است. فرآیند ثبت‌نام برای VDA SPs مذکور آغاز شده است. در صورت عدم انطباق توسط پلتفرم‌های خارجی، اقدامات مناسب بر اساس قانون مبارزه با پولشویی (PMLA) آغاز خواهد شد.”

نظر شما در مورد اطلاعات ارائه شده توسط پانکاج چودری، وزیر دولت هند، در مورد پلتفرم‌های ثبت شده تجارت رمز ارز و صرافی‌های خارجی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره دولت هند فاش کرد: 28 ارائه دهنده خدمات رمزارزها در واحد اطلاعات مالی ثبت شده‌اند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.