بیت وایز 10 پیش‌بینی در حوزه رمزارزها برای سال 2024 مطرح می‌کند: بیت کوین از 80,000 دلار عبور می کند، ETF های بیت کوین ممکن است 72 میلیارد دلار جذب کنند!

بیت-وایز-10-پیش‌بینی-در-حوزه-رمزارزها-برای-سال-2024-مطرح-می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

بیت وایز (Bitwise)، شرکت فعال در حوزه مدیریت دارایی کریپتو، 10 پیش‌بینی در حوزه رمزارزها برای سال ۲۰۲۴ را مطرح کرده است که شامل افزایش قیمت بیت ‌کوین به بالاتر از ۸۰,۰۰۰ دلار و ثبت یک رکورد جدید تاریخی می‌شود. این شرکت همچنین تخمین می‌زند که صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین می‌توانند ۷۲ میلیارد دلار از دارایی‌های تحت مدیریت را به خود اختصاص دهند. علاوه بر این، این شرکت فعال در زمینه مدیریت دارایی انتظار دارد همچنان که کاربران به برنامه‌های مربوط به رمز ارزها روی می‌آورند، درآمد اتریوم بیش از دو برابر افزایش یابد و به ۵ میلیارد دلار برسد.

۱۰ پیش‌بینی در حوزه کریپتو توسط بیت ‌وایز

بیت ‌وایز، شرکت فعال در حوزه مدیریت دارایی کریپتو، روز سه‌شنبه گزارشی با عنوان «سال پیش‌رو: ۱۰ پیش‌بینی در حوزه رمز ارزها برای سال ۲۰۲۴» را منتشر کرد. بیت ‌وایز، خالق صندوق شاخص کریپتو BITW، مجموعه‌ای از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) متمرکز بر کریپتو و محصولات سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد که شامل بیت‌کوین، اتریوم، امور مالی غیرمتمرکز (defi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌شود.

بیت وایز گفت: “سال ۲۰۲۳ سال بسیار خوبی برای کریپتو بود. اما ما فکر می‌کنیم که سال ۲۰۲۴ حتی سال بهتری هم خواهد بود.” در اولین پیش‌بینی آنها، که مربوط به قیمت بیت‌ کوین است، آمده است:

“بیت‌ کوین بالاتر از ۸۰,۰۰۰ دلار معامله خواهد شد و یک رکورد جدید تاریخی را ثبت می‌کند.”

این شرکت توضیح داده است: “دو عامل اصلی وجود دارد که به ما کمک خواهند کرد به اینجا برسیم: انتظار راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت ‌کوین در اوایل ۲۰۲۴ و هاوینگ (halving) عرضه جدید بیت‌کوین در حدود پایان ماه آوریل”.

دومین پیش‌بینی مربوط به تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا است. بیت ‌وایز معتقد است که “صندوق‌های ETF اسپات بیت‌ کوین تأیید خواهند شد و به طور جمعی موفق‌ترین راه‌اندازی ETF در تمام دوران خواهند بود.” این مدیر دارایی پیش‌بینی می‌کند:

“طی پنج سال، ما تخمین می‌زنیم که صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین می‌توانند ۱ درصد از بازار ۷.۲ تریلیون دلاری ETF آمریکا را، یا ۷۲ میلیارد دلار در دارایی‌های تحت مدیریت (AUM)، را به خود اختصاص دهند.”

سومین پیش‌بینی مربوط به صرافی رمزارزی کوین ‌بیس (Coinbase)، که در فهرست نزدک (Nasdaq) ذکر شده، است. بیت‌ وایز توضیح داده است: “درآمد کوین ‌بیس دو برابر خواهد شد و حداقل به میزان ۱۰ برابر انتظارات وال استریت (Wall Street) را پشت سر خواهد گذاشت … در گذشته، حجم معاملات کوین ‌بیس در بازارهای صعودی افزایش می‌یابد و ما انتظار داریم همین اتفاق دوباره رخ دهد. علاوه بر این، آنها محصولات جدید گسترده‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند که نشان دهنده جذب موفقیت است.”

بیت ‌وایز همچنین معتقد است که از هر چهار مشاور مالی، یک نفر “تا پایان سال ۲۰۲۴ حساب‌های مشتریان خود را به کریپتو تخصیص خواهد داد.” این شرکت تأکید کرده است: “ما پیش‌بینی می‌کنیم که پس از دسترسی آسان به بیت‌ کوین، مشاوران بیشتری سرمایه مشتریان خود را به کریپتو تخصیص خواهند داد.”

پیش‌بینی بعدی مربوط به اتریوم است. بیت ‌وایز تشریح کرد: “در سال ۲۰۲۳، کاربران حدود ۲.۳ میلیارد دلار هزینه برای استفاده از اتریوم پرداخت خواهند کرد. ما فکر می‌کنیم که این مبلغ در سال ۲۰۲۴ حداقل ۲ برابر خواهد شد و اتریوم را به یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های فناوری با مقیاس بزرگ در جهان تبدیل خواهد کرد.” این شرکت پیش‌بینی می‌کند:

“همچنان که کاربران به برنامه‌های مربوط به رمز ارزها روی می‌آورند، درآمد اتریوم بیش از دو برابر افزایش یابد و به ۵ میلیارد دلار برسد.”

علاوه بر این، بیت‌ وایز معتقد است که “ارتقاء قابل توجه بلاک چین اتریوم متوسط هزینه تراکنش را به زیر ۰.۰۱ دلار کاهش خواهد داد و راه را برای استفاده‌های اصلی بیشتر هموار خواهد کرد.” این شرکت خاطرنشان کرده است:”EIP-4844 می‌تواند منجر به کاهش بیش از ۹۰ درصد در هزینه استفاده از اتریوم شود. ما فکر می‌کنیم این ارتقاء راه را برای اولین کاربردهای واقعاً مهم در کریپتو هموار خواهد کرد.”

یکی دیگر از پیش‌بینی‌ها در مورد هوش مصنوعی (AI) است. این شرکت فعال در حوزه مدیریت دارایی توضیح داده است: “ابزارهای هوش مصنوعی شروع به پرداخت با استفاده از کریپتو برای خریدهای آنلاین خواهند کرد و این موضوع رمز ارزها را به عنوان ‘ارز بومی اینترنت’ تأیید خواهد کرد.” این شرکت افزود: “ما معتقدیم ابزارهای هوش مصنوعی پول دیجیتالی بومی مانند بیت‌ کوین یا استیبل‌کوین‌ها را ترجیح خواهند داد. و ما فکر می‌کنیم این اتفاق در ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.”

علاوه بر این، بیت ‌وایز انتظار دارد که “پول بیشتری با استفاده از استیبل‌کوین‌ها نسبت به ویزا (Visa) تسویه شود”، “جی‌پی‌مورگان (JPMorgan) یک صندوق را توکنیزه کرده و آن را به عنوان بخشی از آماده‌سازی وال استریت برای توکنیزه کردن دارایی‌های واقعی در بلاک چین راه‌اندازی کند”، “تیلور سوئیفت (Taylor Swift)  NFT‌ها را برای ارتباط با طرفداران به روش‌های جدید استفاده کند”، و “بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در بازارهای پیش‌بینی قرار گیرد، چون آنها به عنوان یک ‘برنامه کشنده جدید’ برای کریپتو ظهور می‌کنند.”

هفته گذشته، وانک (Vaneck)، یکی دیگر از شرکت‌های مدیریت دارایی، ۱۵ پیش‌بینی خود در مورد رمز ارزها در سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. وانک معتقد است که “ارزش بیت کوین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد رسید، که احتمالاً تحت تأثیر رویدادهای سیاسی و تغییرات قانونی پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواهد بود.”

نظر شما در مورد ۱۰ پیش‌بینی بیت‌ وایز در مورد رمز ارزها در سال ۲۰۲۴ چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بیت وایز 10 پیش‌بینی در حوزه رمزارزها برای سال 2024 مطرح می‌کند: بیت کوین از 80,000 دلار عبور می کند، ETF های بیت کوین ممکن است 72 میلیارد دلار جذب کنند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.