در آستانه انتشار گزارش تورم کلیدی ایالات متحده، رند آفریقای جنوبی سقوط کرد!

رند-آفریقای-جنوبی-سقوط-کرد!
آنچه در این مقاله میخوانید

پس از آن که توجه فعالان بازار به سمت برآورد یک شاخص تورم کلیدی ایالات متحده  معطوف شد، ارزش رند آفریقای جنوبی روز جمعه کاهش یافت.

در ساعت 0630 به وقت گرینویچ، رند با قیمت 18.4075 در برابر دلار معامله شد، که 0.2 درصد نسبت به بسته شدن قبلی آن کاهش داشت.

آندره سیلیرز (Andre Cilliers)، استراتژیست ارز در TreasuryONE، گفت: “رند دیروز با مشکل مواجه شد… به دلیل نقدینگی کم و تسویه موقعیت‌های کوتاه دلار پیش از تعطیلات طولانی کریسمس، به این ارز زیان‌هایی وارد شد.”

در نبود اندیکاتورهای اقتصادی محلی، سرمایه‌گذاران به داده‌های مربوط به هزینه‌های شخصی اصلی ایالات متحده توجه خواهند کرد، که معیار ترجیحی فدرال رزرو برای ارزیابی تورم زیربنایی است و انتظار می‌رود نشانه‌هایی در مورد مسیر نرخ بهره آن در سال آینده ارائه دهد.

اوراق قرضه دولتی استاندارد آفریقای جنوبی با سررسید 2030 در معاملات اولیه ضعیف‌تر بود، با این که بازدهی 5.5 واحد افزایش یافت و به 9.830 درصد رسید.

نظر شما در مورد کاهش ارزش رند آفریقای جنوبی در آستانه انتشار گزارش تورم کلیدی ایالات متحده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره در آستانه انتشار گزارش تورم کلیدی ایالات متحده، رند آفریقای جنوبی سقوط کرد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.