هشدار پلیس سنگاپور درباره سرقت رمزارزها از کیف پول توسط بدافزارها

هشدار-پلیس-سنگاپور-درباره-سرقت-رمزارزها
آنچه در این مقاله میخوانید

نیروی پلیس سنگاپور و آژانس امنیت سایبری (CSA) هشدار مشترکی درباره «نرم‌افزارهای مخرب سارق رمزارز» صادر کرده‌اند که رمزارزها را از کیف پول‌ها می‌دزدند. مقامات هشدار دادند که همان طور که دارایی‌های دیجیتالی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند، “مجرمان سایبری به طور فزاینده از بدافزارهای سارق رمزارز برای هدف قرار دادن صاحبان کیف پول‌های رمزارز استفاده می‌کنند.”

هشدار پلیس سنگاپور در مورد بدافزارهای سارق رمزارز

نیروی پلیس سنگاپور و آژانس امنیت سایبری (CSA) سنگاپور روز چهارشنبه یک اطلاعیه مشترک صادر کردند که در آن از سرمایه‌گذاران خواسته شده بود تا خود را از بدافزارهای سارق رمزارز محافظت کنند. آنها توضیح دادند:

“همچنان که استفاده از رمزارزها با افزایش متناظر ارزش‌های دلاری آنها، به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود، مجرمان سایبری به طور فزاینده از بدافزارهای سارق رمزارز برای هدف قرار دادن صاحبان کیف پول‌های رمزارز استفاده می‌کنند.”

مقامات توضیح دادند که بدافزارهای سارق رمزارز “نوعی نرم‌افزار مخرب هستند که هدف آنها کیف پول‌های رمزارز است.” آنها افزودند: “این بدافزارهای سارق اغلب به عنوان بخشی از حملات فیشینگ مستقر می‌شوند، جایی که قربانی فریب خورده و به کلیک بر روی یک لینک مخرب یا باز کردن یک فایل پیوست مخرب وادار می‌شود. با انجام این کار، قربانیان فریب خورده و به یک تراکنش مخرب رضایت می‌دهند که این امکان را به بدافزار سارق می‌دهد تا رمزارزهای ذخیره شده در کیف پول‌های آنها را بدزدد.”

این اطلاعیه همچنین شامل فهرستی از اقداماتی است که دارندگان رمزارز می‌توانند برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری سارقان رمزارز انجام دهند. یکی از این اقدامات عبارت است از:

“استفاده از کیف پول سخت‌افزاری برای افزایش امنیت.”

سایر اقدامات شامل احتیاط در مورد پیشنهادات «خوب به نظر رسیده اما غیر واقعی»، تأیید اعتبار و عملکردهای قرارداد هوشمند قبل از تعامل، و محدود کردن مجوزهای بالا با استفاده از مرورگرهای بلاک چین یا رابط‌های کیف پول می‌شود.

علاوه بر این، مقامات به سرمایه‌گذاران توصیه کردند که قبل از اتصال کیف پول‌های خود، به طور کامل در مورد پروژه‌ها و رمزارزها تحقیق کنند و تنها پس از تأیید اعتبار وب‌سایت پروژه، ارتباط برقرار کنند. این اطلاعیه همچنین خاطرنشان می‌کند که سرمایه‌گذاران باید در صورت عدم اطمینان در مورد یک پروژه یا توکن، اتصال یک کیف پول رمزارز تازه ایجاد شده یا خالی را در نظر بگیرند، و نباید عبارات بازیابی (seed phrases) را در اختیار کسی قرار دهند.

آیا شما با بدافزارهای سارق رمزارز برخورد کرده‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره هشدار پلیس سنگاپور درباره سرقت رمزارزها از کیف پول توسط بدافزارها بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.