پیتر برانت، معامله‌گر کهنه‌کار، نسبت به حمله تمام عیار SEC به انباشت کریپتو هشدار می‌دهد – “این یک حمام خون خواهد بود”

peter-brandt-staking-bloodbath
آنچه در این مقاله میخوانید

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر باسابقه، پیش‌بینی کرده است که دستگاه‌های نظارتی آمریکا، از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار (Securities and Exchange Commission – SEC)، بر علیه استیکینگ ارزهای دیجیتال سرکوب شدیدی انجام خواهند داد. او هشدار داده است که «حمام خون خواهد بود» و تأکید کرده است که به نظر او این کار «به شدت غیرقانونی است» و با «انتقامی تمام‌عیار» مورد حمله قرار خواهد گرفت.

حمام خون خواهد بود

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر باسابقه و تحلیلگر مشهور، پیش‌بینی کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (Securities and Exchange Commission – SEC)، دفتر بازرس کل ارز (Office of the Comptroller of the Currency – OCC) و خزانه‌داری ایالات متحده، سرکوب شدیدی بر علیه استیکینگ ارزهای دیجیتال انجام خواهند داد.

برنت در ابراز نگرانی‌های خود در پلتفرم شبکه‌ اجتماعی ایکس (X) روز پنج‌شنبه، اقدامات قانونی بالقوه‌ای که می‌تواند بر استیکینگ رمزارز تأثیر بگذارد را مورد توجه قرار داد. با هشدار در مورد این اقدامات که ممکن است از تلاش‌های قبلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای طبقه‌بندی ایکس‌آرپی (XRP) و ای‌تی‌اچ (ETH) به عنوان اوراق بهادار فراتر بروند، نوشت:

“اگر جامعه رمزارزها از برخورد کمیسیون بورس و اوراق بهادار با ایکس‌آرپی (XRP)، ای‌تی‌اچ (ETH) و غیره به عنوان اوراق بهادار ناراضی است، پیش‌بینی: صبر کنید تا OCC، SEC و خزانه‌داری حمله کاملی بر علیه استیکینگ انجام دهند. حمام خون خواهد بود.”

peter-brandt-staking-tweet

برنت (Brandt) توضیح داد که چرا نهادهای نظارتی بانکی ممکن است استیکینگ ارزهای دیجیتال را هدف قرار دهند. او گفت: “ارزهای دیجیتال به عنوان یک ارز در نظر گرفته می‌شوند” و خاطرنشان کرد: “استیکینگ، قرض گرفتن یک ارز برای کسب سود است. بنابراین، استیکینگ یک نوع بانکداری است.”  OCC، یک دفتر مستقل درون وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، مسئول صدور مجوز، قانون‌گذاری و نظارت بر تمام بانک‌های ملی و انجمن‌های پس‌انداز فدرال، به علاوه شعب و نمایندگی‌های فدرال بانک‌های خارجی است.

این معامله‌گر باسابقه در یک پست پیگیری اضافه کرد:

“فکر می‌کنم کل صنعت میم (meme) و استیکینگ برای یک مسیر خونین بزرگ آماده است.”

پیتر برنت هشدار داد: “چه کسی می‌خواهد کوین‌های خود را به عملیات استیکینگ وام دهد تنها برای این که مورد حمله قرار گیرد؟ من نه. فکر می‌کنم ای‌تی‌اچ (ETH) و اس‌او‌ال (SOL) بسیار آسیب‌پذیر هستند در صورتی که استیکینگ توسط دولت‌ها مورد حمله قرار گیرد.”

آیا با پیتر برانت در مورد اشتراک ارزهای دیجیتال موافق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیتر برانت، معامله‌گر کهنه‌کار، نسبت به حمله تمام عیار SEC به انباشت کریپتو هشدار می‌دهد – “این یک حمام خون خواهد بود” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.