دونالد ترامپ در دیداری تاریخی با رهبران صنعت متعهد شد که از استخراج بیت کوین حمایت کند

دونالد ترامپ در دیداری تاریخی با رهبران صنعت متعهد شد که از استخراج بیت کوین حمایت کند
آنچه در این مقاله میخوانید

دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد ریاست‌جمهوری، با رهبران بخش استخراج بیت‌ کوین ارتباط برقرار کرده و حمایت خود از این صنعت را ابراز داشته است. ترامپ تاکید کرده است که استخراج بیت ‌کوین «ممکن است آخرین خط دفاعی ما» در برابر یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) باشد. او بر اهمیت تولید بیت ‌کوین‌های باقی‌مانده در ایالات متحده تاکید کرد و پیشنهاد داد که این امر به برتری انرژی ملی کمک خواهد کرد.

ما می‌خواهیم تمام بیت ‌کوین‌های باقی‌مانده در ایالات متحده ساخته شود

در یک تحول قابل توجه برای صنعت رمز ارز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد ریاست‌جمهوری، روز سه‌شنبه با چهره‌های کلیدی در بخش استخراج بیت‌ کوین دیدار کرد. در طول این جلسه، ترامپ با دیوید بیلی (David Bailey)، مدیرعامل مجله بیت کوین و چندین ماینر آمریکایی برتر بیت کوین، از جمله نمایندگانی از کلین‌اسپارک (Cleanspark)، ریوت پلتفرمز (Riot Platforms) و ماراتن دیجیتال (Marathon Digital)، به گفتگو پرداخت. او حمایت خود را از تلاش‌های استخراج بیت کوین هم در واشنگتن دی.سی. و هم در سطح جهانی اعلام کرد.

ترامپ روز چهارشنبه در تروث سوشال (Truth Social)، پلتفرم رسانه اجتماعی خود، نوشت:

“به ترامپ رای دهید! استخراج بیت کوین ممکن است آخرین خط دفاعی ما در برابر یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)  باشد. نفرت بایدن از بیت کوین تنها به چین، روسیه و چپ کمونیست افراطی کمک می‌کند. ما می‌خواهیم تمام بیت کوین‌های باقی‌مانده در ایالات متحده ساخته شود!!! این کار به ما کمک خواهد کرد تا در زمینه انرژی برتر باشیم!!!”

ترامپ به طور مداوم قول داده است که از ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط بانک فدرال جلوگیری کند. رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در ماه ژانویه تاکید کرد: “شما می‌دانید آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند. چنین ارزی به دولت فدرال – دولت فدرال ما – کنترل مطلق بر پول شما را خواهد داد. آن‌ها می‌توانند پول شما را بگیرند. شما حتی نمی‌دانید که این پول رفته است. این ارز تهدید خطرناکی برای آزادی خواهد بود، و من جلوی آمدن آن به آمریکا را خواهم گرفت”.

بیلی پس از دیدار با ترامپ، روز سه‌شنبه در پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی X اظهار داشت:

“امروز لحظه‌ای تاریخی در سفر ما به سمت هایپربیت‌ کوین‌سازی بود.”

او افزود: “رئیس‌جمهور سابق و بعدی ایالات متحده، نرخ هش‌ آمریکا را گرد هم آورد و به حمایت از هدف ما در واشنگتن دی.سی. و در صحنه جهانی متعهد شد” و تاکید کرد که بیت ‌کوین در ایالات متحده شکوفا خواهد شد.

اخیراً کمپین ترامپ شروع به پذیرش کمک‌های مالی به صورت رمزارز کرده است. رئیس‌جمهور سابق از حقوق دارندگان رمزارز حمایت کرده و حمایت قابل توجهی از جامعه رمزارز به دست آورده است. او به صورتی فعالانه سعی در جلب حمایت از این جامعه کرده، و قول داده است تا با سیاست‌های ضد رمزارز رئیس‌جمهور جو بایدن مقابله کرده و جایگاه خود را به عنوان «رئیس‌جمهور رمزارز» تثبیت کند. ترامپ تاکید کرد که کمپین بایدن-گنسلر علیه رمزارز در عرض یک ساعت از دوره دوم دولت او پایان خواهد یافت. در ماه مارس، او به بیت ‌کوین به عنوان «یک شکل دیگری از ارز» اشاره کرد. در ماه فوریه، او به محبوبیت رو به رشد بیت کوین اذعان کرد، و خاطرنشان کرد که این رمزارز “زندگی خودش را پیدا کرده است” و او “می‌تواند با آن کنار بیاید”.

نظر شما در مورد تعهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، برای حمایت از استخراج بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره دونالد ترامپ در دیداری تاریخی با رهبران صنعت متعهد شد که از استخراج بیت کوین حمایت کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.