وزارت دادگستری Coinbase را برای ارائه خدمات رمزارزها به خدمات مارشال‌های ایالات متحده انتخاب می‌کند

وزارت دادگستری Coinbase را برای ارائه خدمات رمزارزها به خدمات مارشال‌های ایالات متحده انتخاب می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

خدمات مارشال‌های ایالات متحده (U.S. Marshals Service) وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) صرافی ارز دیجیتال کوین ‌بیس (Coinbase) را برای ارائه خدمات حضانتی و معاملات رمز ارز انتخاب کرده است. قرارداد دولت آمریکا، به ارزش بیش از ۳۲ میلیون دلار، با هدف ساده‌سازی مدیریت و کنترل رمز ارزهای توقیف‌شده و اطمینان از برخورد حرفه‌ای و قانونی با آنها منعقد شده است.

کوین‌بیس قرارداد ۳۲ میلیون دلاری با خدمات مارشال‌های ایالات متحده را به دست آورد

صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس (Coinbase) (نزدک: COIN) روز دوشنبه اعلام کرد که خدمات مارشال‌های ایالات متحده (U.S. Marshals Service)، که یک آژانس در وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) و مسئول مصادره دارایی‌ها است، کوین‌بیس پرایم (Coinbase Prime) را برای ارائه خدمات حضانتی و معاملات پیشرفته برای دارایی‌های دیجیتال خود انتخاب کرده است. کوین‌بیس به تفصیل اعلام کرد:

“پس از یک فرآیند جامع، خدمات مارشال‌های ایالات متحده (USMS)، یک بخش از وزارت دادگستری آمریکا، کوین‌بیس پرایم (Coinbase Prime) را به عنوان شریک خود برای حفاظت و معاملات دارایی‌های دیجیتال «رده ۱» (سرمایه بزرگ) خود انتخاب کرد.”

سامانه مدیریت جوایز (System for Award Management) (sam.gov)، یک وب‌سایت رسمی دولت ایالات متحده، جزئیات مربوط به قراردادی که توسط خدمات مارشال‌های وزارت دادگستری آمریکا برای خدمات مدیریت ارزهای دیجیتال صادر شده است را فاش کرده است. این قرارداد در تاریخ ۲۸ ژوئن (8 تیر) به شرکت کوین‌بیس (Coinbase Inc.) اعطا شد و ارزش کل قرارداد ۳۲,۵۲۲,۶۹۴.۱۶ دلار است.

coinbase-contract
قرارداد خدمات مارشال‌های ایالات متحده به Coinbase

در این قرارداد آمده است که خدمات مارشال‌های ایالات متحده، به نمایندگی از بخش مصادره دارایی‌ها (AFD)، “نیازی به مدیریت و دفع مقادیر زیادی از دارایی‌های محبوب ارز دیجیتال، که به عنوان ارزهای دیجیتال رده ۱ شناخته می‌شوند، دارد.” با تأکید بر این که “این قرارداد نیازمند استفاده از تکنیک‌های ذخیره‌سازی و نقد کردن متعدد و پیشرو در صنعت است که به صورت حرفه‌ای، قانونی و مطابق با سیاست‌های وزارت و USMS انجام می‌شود”، خاطرنشان می‌کند:

“این قرارداد همچنین فرآیندهای حضانت، مدیریت و کنترل دارایی‌های رمز ارز را ساده‌سازی خواهد کرد در حالی که امکان تنوع‌سازی نوع دارایی‌های ارز دیجیتالی که می‌توانند تحت برنامه‌های مصادره دولت مدیریت و کنترل شوند را فراهم می‌کند.”

نظر شما در مورد انتخاب Coinbase توسط خدمات مارشال‌های وزارت دادگستری ایالات متحده برای ارائه خدمات رمزارزها چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره وزارت دادگستری Coinbase را برای ارائه خدمات رمزارزها به خدمات مارشال‌های ایالات متحده انتخاب می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.