صندوق بین المللی پول به ایالات متحده توصیه می‌کند که نرخ بهره را تا پایان سال 2024 ثابت نگه دارد

صندوق بین المللی پول به ایالات متحده توصیه می‌کند که نرخ بهره را تا پایان سال 2024 ثابت نگه دارد
آنچه در این مقاله میخوانید

صندوق بین‌المللی پول (IMF) به ایالات متحده توصیه کرده است که با کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها، وضعیت مالی خود را بهبود بخشد. صندوق بین‌المللی پول بر لزوم مقابله با افزایش بدهی از طریق تنظیمات سیاستی تأکید دارد و توصیه می‌کند که نرخ‌های بهره فعلی تا اواخر سال 2024 حفظ شوند. رئیس صندوق بین‌المللی پول گفت: “با توجه به این خطرات، ما توافق کردیم که فدرال رزرو باید نرخ‌های سیاستی را حداقل تا اواخر سال 2024 در سطح فعلی نگه دارد.”

صندوق بین‌المللی پول از ایالات متحده می‌خواهد که وضعیت مالی خود را تقویت کند

صندوق بین‌المللی پول (IMF) به ایالات متحده توصیه کرده است که با کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها، وضعیت مالی خود را تقویت کند. با پیش‌بینی رشد ۲.۶ درصدی برای سال ۲۰۲۴، صندوق بین‌المللی پول بر لزوم مقابله با افزایش بدهی از طریق تنظیمات سیاستی، از جمله اصلاحات مالیاتی و کاهش هزینه‌ها، تأکید کرد.

کریستالینا جورجیوا (Kristalina Georgieva)، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، هفته گذشته در واشنگتن دی‌سی پس از انتشار نتایج گزارش سالانه “بررسی سلامت” ماده چهارم صندوق بین‌المللی پول درباره اقتصاد ایالات متحده، اظهار داشت که فدرال رزرو باید نرخ‌های بهره فعلی را حفظ کند. او توضیح داد:

“ما انتظار داریم که تورم هزینه مصرف شخصی (PCE) مربوط به کالاها به غیر از مواد غذایی و انرژی تا پایان سال جاری حدود ۲.۵ درصد باشد و تا اواسط سال ۲۰۲۵ به هدف خود بازگردد. با این اوصاف، ما به این واقعیت پی بردیم که در این مسیر خطرات صعودی مهمی وجود دارد. با توجه به این خطرات، ما توافق کردیم که فدرال رزرو باید نرخ‌های سیاستی را حداقل تا اواخر سال ۲۰۲۴ در سطح فعلی نگه دارد.”

مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول (IMF) اخیراً با رئیس فدرال رزرو، جروم پاول (Jerome Powell) و وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، جانت یلن (Janet Yellen) دیدار کرد تا نتایج گزارش سالانه را مورد بحث قرار دهند. جورجیوا بر مقاومت اقتصادی ایالات متحده تأکید کرد و گفت: “ایالات متحده تنها اقتصاد گروه 20 (G20) است که سطح تولید ناخالص داخلی آن اکنون از سطح پیش از همه‌گیری بیماری کووید-19 فراتر رفته است. این روند برای ایالات متحده و برای اقتصاد جهانی خوب است. ما انتظار داریم که رشد اقتصادی در چهار دوره چهار فصلی امسال به ۲ درصد برسد و در میان‌مدت نیز با همان سرعت ادامه یابد.”

نظر شما در مورد توصیه صندوق بین المللی پول به فدرال رزرو برای ثابت نگه داشتن نرخ بهره تا اواخر سال 2024 چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره صندوق بین المللی پول به ایالات متحده توصیه می‌کند که نرخ بهره را تا پایان سال 2024 ثابت نگه دارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.