گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 11 جولای 2024

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 11 جولای 2024
آنچه در این مقاله میخوانید

معاملات سهام ایالات متحده امروز با نرخ بالاتری آغاز شدند. درخواست‌های وام مسکن MBA، که یک معیار هفتگی برای درخواست‌های وام مسکن در سراسر کشور است، در هفته منتهی به ۵ جولای (15 تیر) با ۰.۲ درصد کاهش مواجه شد. دوره طولانی مدت نرخ‌های بهره بالا همچنان خریداران بالقوه خانه را دلسرد می‌کند چون اقتصاد ایالات متحده نشانه‌هایی از تضعیف نشان می‌دهد، که باعث شده سرمایه‌گذاران گمانه‌زنی‌های خود را در مورد اولین کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در ماه سپتامبر افزایش دهند.

سوآپ‌های فوروارد در حال حاضر بر اساس حدود ۸۰ درصد احتمال کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر قیمت‌گذاری می‌شوند.

شاخص دلار کمی افزایش یافت و بالای ۱۰۵.۰ معامله شد، در حالی که بازدهی اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات متحده عمدتاً بدون تغییر در ۴.۳ درصد باقی ماند.

عملکرد متفاوتی در بازار فلزات پایه مشاهده شد، به طوری که هر فلز روندهای منحصربه‌فردی را نشان داد که به نظر می‌رسد از روند مس متمایز می‌شود.

قیمت آلومینیوم زیر سطح ۲,۵۰۰ دلار در هر تن بود و به سطح ۲,۴۸۳.۵۰ دلار در هر تن رسید، در حالی که قیمت مس عمدتاً بدون تغییر در ۹۹۰۵ دلار در هر تن باقی ماند.

سرب نیز با یک سطح مقاومت قوی محدود شد و قیمت‌ها به زیر ۲,۲۰۰ دلار در هر تن کاهش یافت و با ۲,۱۷۹.۵۰ دلار در هر تن بسته شد.

از سوی دیگر، بهای نیکل امروز تضعیف شد و از سطح حمایت قوی ۱۷,۰۰۰ دلار در هر تن فراتر رفت، که ما معتقدیم کمتر از ارزش فاندامنتال آن است. سطح حمایت بعدی در ۱۶,۵۳۰ دلار در هر تن قرار دارد.

قیمت طلا امروز افزایش یافت و به ۲,۳۷۸ دلار در هر اونس رسید، در حالی که قیمت نقره به ۳۰.۹۵ دلار در هر اونس رسید.

نفت دیروز زیان‌های خود را جبران کرد و نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI) و برنت (Brent) به ترتیب با قیمت ۸۲.۴ دلار در هر بشکه و ۸۵.۴ دلار در هر بشکه معامله شدند.

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 11 جولای 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.