پس از سوء قصد، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافت

پس از سوء قصد، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافت
آنچه در این مقاله میخوانید

دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد فعلی ریاست جمهوری، در یک گردهمایی در پنسیلوانیا (Pennsylvania) مورد هدف گلوله قرار گرفت. تیراندازی هنگامی رخ داد که او در حال سخنرانی بود، و مأموران سرویس مخفی (Secret Service) او را به سرعت از صحنه خارج کردند. ترامپ با ردی از خون بر روی سر و گوشش دیده شد. پس از این حادثه، شانس او برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر بلافاصله در بازارهای پیش‌بینی افزایش یافت و حمایت گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی ابراز شد.

تیراندازی به دونالد ترامپ در گردهمایی پنسیلوانیا

دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد فعلی ریاست جمهوری، در یک گردهمایی در باتلر، پنسیلوانیا (Butler, Pennsylvania) مورد هدف گلوله قرار گرفت. در حالی که ترامپ در حال سخنرانی بود، تیراندازی رخ داد و مأموران سرویس مخفی (Secret Service) او را به سرعت از صحنه خارج کردند. ترامپ تنها چند دقیقه پس از شروع گردهمایی‌اش در روز شنبه، با ردی از خون بر روی سر و گوشش دیده شد.

پس از این حادثه، شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر بلافاصله در بازارهای پیش‌بینی افزایش یافت. در زمان نگارش این متن، شانس او در پلتفرم Polymarket به ۶۸ درصد افزایش یافته است.

trump-prediction-markets

بر اساس گزارش‌ها، پس از تیراندازی در گردهمایی ترامپ، تیرانداز و حداقل یک نفر دیگر از شرکت‌کنندگان کشته شده‌اند.

بسیاری از مردم در رسانه‌های اجتماعی حمایت خود را از ترامپ اعلام کردند. دیو پورتنوی (Dave Portnoy) از بارستول اسپورتس (Barstool Sports) نوشت: “من تازه فرود آمدم و از یک تلاش ترور مطلع شدم. لعنتی! چه واکنش شگفت‌انگیزی از ترامپ. انتخابات تمام شد. او رئیس‌جمهور بعدی است. دموکرات‌ها باید تسلیم شوند. آن‌ها نمی‌توانند او را شکست دهند.” ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا (Tesla)، نوشت:

“من به طور کامل از رئیس‌جمهور ترامپ حمایت می‌کنم و امیدوارم که به زودی بهبود یابد.”

نظر شما در مورد تأثیر این حادثه بر کمپین ترامپ چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پس از سوء قصد، احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.