صادرات طلای پرو به هند به بالاترین حد خود رسیده است

صادرات طلای پرو به هند به بالاترین حد خود رسیده است
آنچه در این مقاله میخوانید

یک مقام ارشد دولتی روز جمعه اعلام کرد که صادرات طلای پرو (Peru) به هند (India) قرار است در سال 2024 با افزایش 36 درصدی نسبت به سال گذشته به رکورد 3 میلیارد دلار برسد، که این امر ناشی از افزایش تقاضا از سوی دومین مصرف‌کننده بزرگ جهان است.

خاویر مانوئل پائولینیچ ولارده (Javier Manuel Paulinich Velarde)، سفیر پرو در هند، روز جمعه در کنفرانس طلای هند (India Gold Conference) اعلام کرد که خرید طلای هند از پرو در نیمه اول سال 2024 نسبت به سال گذشته 81 درصد افزایش یافت و به 1.47 میلیارد دلار رسید.

او گفت که هند در سال 2023 به دومین خریدار بزرگ طلای پرو تبدیل شد و با توجه به افزایش تقاضا برای این فلز، باید در پروژه‌های جدید استخراج طلا در این کشور آمریکای جنوبی سرمایه‌گذاری کند.

هند بیشتر نیاز طلای خود را از طریق واردات تأمین می‌کند.

ولارده افزود که در حالی که چین (China)، کانادا (Canada)، مکزیک (Mexico)، و ایالات متحده آمریکا (US) در بخش معدن پرو سرمایه‌گذاری می‌کنند، هند با وجود این که یکی از خریداران پیشرو طلا است، هنوز سرمایه‌گذاری نکرده است.

او گفت: «در حال حاضر، ما شش پروژه بزرگ طلا در مرحله سرمایه‌گذاری داریم که مجموعاً سرمایه‌گذاری به ارزش 7 میلیارد دلار را شامل می‌شود.»

دیدگاه خود را درباره صادرات طلای پرو به هند به بالاترین حد خود رسیده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.