چشم‌انداز کاهش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو

دارایی‌های بلک راک به رکورد 11.5 تریلیون دلار رسید
آنچه در این مقاله میخوانید

اگرچه قیمت‌گذاری آتی پیش از گزارش تورم چسبنده در سپتامبر در روز پنج‌شنبه، ناامید شده بود، چشم‌انداز کاهش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه آینده به بخشی از ترکیب تبدیل شده است.

فقدان تشدید‌کننده خوانش قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده در ماه گذشته که نرخ تورم اصلی سالانه را به طور غیرمنتظره‌ای به 3.3 درصد رساند، تا حدی با جهش ادعاهای بیکاری هفتگی در بحبوحه تحریفات ناشی از اعتصابات و طوفان‌های اخیر جبران شد.

اما این تصویر شک و تردیدهایی را در مورد اینکه آیا فدرال رزرو مجددا در ماه نوامبر کاهش خواهد یافت یا خیر، با برخی از مقامات فدرال رزرو به وضوح تزلزل کرد.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا نسبتاً جنگ طلب به وال استریت ژورنال گفت که در نظر دارد تا زمانی که تردید داده‌ها کمی برطرف شود، مکث کند.

در حالی که سایر مقامات فدرال رزرو نشان دادند که تسهیلات بیشتر همچنان ادامه دارد، معاملات آتی فقط کمی بیش از 80 درصد قیمت دارند تا یک چهارم واحد دیگر کاهش نرخ در 7 نوامبر داشته باشند.

در این میان، داده‌های زیادی برای تجزیه وجود دارد، از جمله یک بررسی واقعیت دیگر در مورد تورم از گزارش قیمت تولیدکننده در روز جمعه مجموعه‌ای که حاوی برخی از مؤلفه‌های حیاتی از شاخص تورم PCE مورد علاقه فدرال رزرو است.

انتظار می‌رود تورم اصلی سالانه PPI از 2.4 درصد در ماه گذشته به 2.7 درصد افزایش یابد، حتی اگر نرخ‌های اصلی باید بیشتر از 2.0 درصد کاهش یابد.

پیش از انتشار آن، بازدهی خزانه‌داری 10 ساله به بالاترین سطح دو ماهه پس از CPI در روز پنجشنبه رسید، اما بازده دو ساله به زیر 4 درصد رسید. شاخص دلار نیز از بالاترین حد خود در دو ماه گذشته کاهش یافت.

با توجه به نگرانی‌های آخر هفته پیرامون مناقشه خاورمیانه که بازارهای انرژی را در حالت حساس نگه داشته است، قیمت نفت نسبتاً مهار شده است و نفت خام آمریکا حدود 75 دلار در هر بشکه در نوسان است.

سهام وال استریت تنها یک ضربه اجمالی از عدم قطعیت جدید در مورد نرخ‌ها و تورم دریافت کرد و کمی از رکوردهای جدید دیروز عقب‌نشینی کرد زیرا فصل درآمد سه ماهه سوم در حال شروع شدن است.

دیدگاه خود را درباره چشم‌انداز کاهش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.