تقاضا برای جواهرات طلا از خرده فروشان بزرگ افزایش می‌یابد

Chow-Tai-Fook-Jewellery
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که که گردشگری در آسیا همچنان در حال بهبود است، چو تای فوک (Chow Tai Fook)، خرده‌فروش جواهرات هنگ کنگ، گزارش دیگری از فروش قوی در یک سه‌ماهه را ارائه کرده است. فروش در سه ماهه سوم با ۴۶ درصد افزایش در مقایسه با سال گذشته در سه ماه منتهی به ۳۱ دسامبر رشد کرده است.

فروش خرده‌فروشی در سرزمین اصلی چین ۴۲ درصد بهبود یافته، در حالی که فروش در بازارهای دیگر شامل هنگ کنگ و ماکائو، ۷۰ درصد افزایش یافته است.

فروش فروشگاه‌های مشابه جواهرات طلا ۳۲ درصد افزایش یافته است، در حالی که فروش جواهرات نگین‌دار ۱.۹ درصد کاهش یافته است.

در این بیانیه آمده است: “در کوتاه‌مدت، ما انتظار داریم مصرف‌کنندگان چینی همچنان تمایل قوی به جواهرات طلای با کیفیت که با هنرمندی زیادی ساخته شده‌اند، نشان دهند.”

“برای به دست آوردن تقاضای مصرف‌کنندگان جوان‌تر خود، ما به تدریج از تحقیق و توسعه (R&D) گسترده خود و مالکیت معنوی (IP) در طراحی محصول استفاده می‌کنیم تا عناصر فرهنگی غنی چینی را در برخی از مجموعه‌های خود بگنجانیم.”

در ادامه این بیانیه آمده است: “چون سال ۲۰۲۴ سال اژدها در تقویم قمری است، معمولاً این به معنای یک سال خوب، به ویژه در حدود CNY (سال نو چینی – ۱۰ فوریه)، برای مصرف جواهرات است. ما بعداً در این ماه مجموعه جدید HUÁ خود را که شامل طرح اژدها است، برای بهره بردن از فرصت فروش در زمان سال نو Top of Formعرضه می‌کنیم.”

فروش در چاو تای فوک در سه ماهه دوم 5.8 درصد و در سه ماهه افتتاحیه 29 درصد افزایش یافت.

دیدگاه خود را درباره تقاضا برای جواهرات طلا از خرده فروشان بزرگ افزایش می‌یابد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.