تقریباً نیمی از رای‌دهندگان ایالات متحده برای موضع طرفداری از رمزارز ارزش قائل هستند

تقریباً نیمی از رای‌دهندگان ایالات متحده برای موضع طرفداری از رمزارز ارزش قائل هستند
آنچه در این مقاله میخوانید

یک مطالعه از کنسنسیس (Consensys) و هریس‌اکس (HarrisX) نشان داد که نزدیک به نیمی از رأی‌دهندگان آمریکایی از سیاست‌های حامی ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند و آماده‌اند تا برای نامزدهای حامی رمز ارزها از مرزهای حزبی عبور کنند. این مطالعه نشان داد که ۸۵ درصد از پاسخ‌دهندگان می‌خواهند که نامزدهای ریاست‌جمهوری موضعی حامی ارزهای دیجیتال اتخاذ کنند، که نشان‌دهنده علاقه قابل توجه رأی‌دهندگان به این موضوع است.

رأی‌دهندگان خواهان نامزدهای حامی رمزارزها هستند

مطالعه‌ای از کنسنسیس (Consensys) و هریس‌اکس (HarrisX) نشان داد که نزدیک به نیمی (۴۹ درصد) از رأی‌دهندگان آمریکایی موضع حامی ارزهای دیجیتال را مهم می‌دانند و ۶۲ درصد از آنها حاضرند برای یک نامزد با سیاست‌های حامی رمز ارز از خطوط حزبی عبور کنند.

در حالی که هیچ حزبی به تنهایی بر این موضوع تسلط ندارد، این مطالعه نشان داد که ۸۵ درصد از پاسخ‌دهندگان می‌خواهند که نامزدهای ریاست‌جمهوری موضعی حامی ارزهای دیجیتال اتخاذ کنند. گزارش این مطالعه حاکی از آن است که یک حزب که این موضوع را درک کرده و بر روی آن عمل کند، می‌تواند آرای قابل توجهی در رقابت انتخاباتی به ‌دست آورد.

در زمینه مقررات رمز ارزها، ۴۴ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که دولت بایدن به اندازه کافی برای حمایت از این صنعت اقدام نمی‌کند. زمانی که از آنها درباره سیاستی که ممکن است بر رأی آنها تأثیر بگذارد سؤال شد، ۷۸ درصد گفتند که از سیاستمدارانی که وعده حمایت از کاربران در برابر کلاهبرداری‌های کریپتو را می‌دهند، حمایت خواهند کرد.

جو لوبین (Joe Lubin)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار کنسنسیس (Consensys) و اتریوم (Ethereum)، در مورد این یافته‌ها اظهار نظر کرد:

«یک افسانه وجود دارد که بخش کریپتو خواهان مقررات نیست، اما این ایده کاملاً درست نیست. کنسنسیس یک حامی فعال برای شفافیت مقرراتی بسیار مورد نیاز است تا صنعتی که به‌ عنوان ستون فقرات بسیاری از فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید عمل می‌کند، بتواند در ایالات متحده شکوفا شود. ما مدت زیادی است که در فضایی از عدم اطمینان فعالیت می‌کنیم و نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که رمز ارز یک مسئله دوحزبی است و رأی‌دهندگان نیز خواهان شفافیت و موضع حامی رمزارز هستند.»

در خصوص این که کدام نهاد آمریکایی باید صنعت ارزهای دیجیتال را رگوله کند، این مطالعه نشان داد که ۱۵ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (Securities and Exchange Commission یا SEC) در حال حاضر بر این بخش نظارت دارد. تنها ۴ درصد بر این باورند که کمیسیون معاملات آتی کالا (Commodity Futures Trading Commission یا CFTC) در حال حاضر صنعت ارزهای دیجیتال را رگوله می‌کند.

11 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (U.S. Treasury Department) در حال حاضر مسئول نظارت بر این بخش است، که این به همان میزان افرادی است که معتقدند این صنعت به صورت خودتنظیمی اداره می‌شود. در همین حال، زمانی که از پاسخ‌دهندگان خواسته شد نهادها یا سیاستمداران آمریکایی را که به اندازه کافی از ارز دیجیتال آگاهی دارند و می‌توانند سیاست‌های مناسب را تعیین کنند شناسایی کنند، ۷۰ درصد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و ۶۷ درصد کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) را انتخاب کردند.

در میان سیاستمداران، ۵۳ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که دونالد ترامپ (Donald Trump) صنعت رمزارز را به اندازه کافی درک می‌کند تا سیاست‌های درستی را تعیین کند. این رقم ۱۲ درصد بالاتر از معاون رئیس‌جمهور آمریکا، کامالا هریس (Kamala Harris)، با ۴۱ درصد است. جو بایدن (Joe Biden)، رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده، با ۳۶ درصد، پایین‌ترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تقریباً نیمی از رای‌دهندگان ایالات متحده برای موضع طرفداری از رمزارز ارزش قائل هستند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.